W zdrowym ciele zdrowy duch
“Pszczółki” podczas rywalizacji sportowej.
“Pszczółki” podczas rywalizacji sportowej.
Podczas zajęć rytmiki dzieci zapoznały się z instrumentami: jumble i ukulele. Zapoznały się z brzmieniem instrumentów a także miały możliwość zagrania na wyżej wymienionych instrumentach. [peg-gallery album=”http://picasaweb.google.com/data/feed/api/user/103802150532483221753/albumid/6621454404923656225?alt=rss&kind=photo” ]
Dzieci z grupy “PSZCZÓŁKI” przygotowują się do szkoły. Dziś doskonaliły płynność ruchów ręki podczas pisania szlaczków. Tego też dnia złożyliśmy serdeczne życzenia Zosi z okazji urodzin.
Podczas omawiania tygodniowego tematu NADESZŁA JESIEŃ ,Pszczółki wykonały pracę plastyczną pt: JESIENNE DRZEWO techniką wydzieranki. Poznały piosenkę LIŚCIE W PARKU Autor: Bożena Forma W parku wszędzie liście,liście kolorowe.Spadają na trawę,spadają na głowę. Ref: Szu, szu, szu ,sza, sza, sza, Wiatr nam śpiewa, wiatr nam graSzu, szu, szu ,sza, sza, sza, Wiatr piosenkę dzieciom gra Zbiera…
Grupa Skrzaty podczas zajęć dnia 31.01.2018 roku poznały wybrane mierniki czasu od starożytności do dnia dzisiejszego. Dzieci nazywają pory roku, dni tygodnia, miesiące, pory dnia: rano, południe, popołudnie, wieczór, noc. Uczą się prawidłowo stosować określenia: przedwczoraj, wczoraj, jutro, dzisiaj oraz zwracać uwagę na upływ czasu. Przedszkolaki poznają również zegary, które ludzie wymyślili na przestrzeni wieków…
W poniedziałkowe późne popołudnie zgromadzili się rodzice i dzieci z grupy Żółwiki na spotkaniu opłatkowym. Dzieci powiedziały wierszyk, zaśpiewały piosenki i kolędy oraz zatańczyły taniec. Pani Arleta i pani Kasia przypomniały symbolikę Świąt Bożego Narodzenia. Mama Olka odczytała fragment Ewangelii wg św. Łukasza. Po życzeniach siostry Dyrektor wszyscy zgromadzeni podzielili się opłatkiem składając sobie świąteczne…
We wtorek, 7 czerwca, dzieci wyjechały na ostatnią wycieczkę w swojej edukacji przedszkolnej… Dzieci udały się autokarem do Dymaczewa – do Art Zagrody. Na dzieci czekały atrakcje takie jak: robienie samodzielnie drożdżówek, które później były konsumowane oraz wykonanie pracy stolarskiej – swojego zegara. Dzieci słuchały wskazówek pań prowadzących zajęcia, wykonywały krok po kroku odpowiednie czynności,…